niedziela, 12 sierpnia 2012

Gli amanti di Roma


o boże, czy wy też macie już dość tej ciągle zmieniającej się pogody?!jak ciepło to 35 a jak zimno no to 15 stopni...wczoraj byłam w kinie na ... uwaga Madagaskar 3 i mówcie co chcecie ale uwielbiam ten film razem z bratem miałam niezły ubaw
właśnie umyłam włosy i zastanawiam się w co się ubrać na letni spacer z rodziną
w piątek byłam pierwszy raz od dwóch tygodni na wsi,było dość wietrznie i zimno  ale nic nie zastąpi biegania jak głupia  po ''skoszonym'' polu i zrywania nieco zszarzałych już kwiatków,klimat iście jesienny
idealna sceneria + sarny+ bociany= Klaudia która znów zapomniała aparatu
 no ale tak to już jest
muszę się wam przyznać że ostatnio mam schizę na Włochy i wszystko co z nimi związane
z tej okazji zaopatrzyłam się w książkę ''Blondynka na językach'' Beaty Pawlikowskiej
i w przyszłości mam plan tam zamieszkać lub tak jak bohaterka Eat,Pray Love wybrać się tam
np na dłuższe czteromiesięczne wakacje i poślubienie jakiegoś przystojnego Włocha
(słyszałam że mega przystojny siedemnastoletni syn Andrea Anastasi jest wolny ) 
z tego co mogę wam jeszcze napisać to zbieram kasę (już ją właściwie mam) na festiwal Pawła Bergera w
Kaliszu czyli Dżem i Blues Brothers na żywo
a ja tym czasem oczekuję na moje pierwsze conversy  (czarne,za kostkę, zamówiłam na szafa.pl)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz