poniedziałek, 27 sierpnia 2012

autunno






ph.me and Kasia
zdjęcia iście jesienne..wczorajszy dzień spędziłam na wsi jeżdżąc samotnie na rowerze,bawiąc się z psem i robieniu zdjęć oraz spacerowaniu po łące
przeraża mnie to że już w poniedziałek o 9:00 rozpoczęcie roku szkolnego,te zeszyty i książki
a przede wszystkim to że to już koniec mojej edukacji w gimnazjum i czas na wybranie liceum
nie wiem jeszcze jaka to będzie szkoła ale mam nadzieję ze uda mi się zrobić wszystko by
dostać się na studia dziennikarskie w Toruniu, być może była by to Politologia lub coś co było by
spełnieniem moich marzeń Komunikacja i dziennikarstwo polityczne...
Dziś wieczorem idę do kina  na Zakochanych w Rzymie (tak kocham Włochy i wszystko co z nimi związane), jutro(mam nadzieję) wybiorę się do fryzjera na ścięcie włosów (długość mniej więcej jak Agata z sparksandwhispers.blogspot.com ) a w sobotę koncert na który czekam od roku czyli Dżem, nie wiem jeszcze czy nie pójde sama (mam nadzieję że nie ) ale napiszę wam jak było!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz