sobota, 14 lipca 2012

feels like heaven


W słuchawkach nowa Monika Brodka Ha! jeszcze w starych a nowe mam już upatrzone/
Wczoraj byłam w parku na letnim kinie a konkretnie na Kac Vegas w Bangkoku z koleżanka,
ba nawet jesteśmy na fotkach na jednym z portali miasta.Mam dobrą wiadomość mianowicie wracam
do mojej miłości fotografii i już czekam na różowo-fioletowe zachody słońca!
A i chciałam napisać o jednej blogerce Julii  http://julieswardrobe.blogspot.com/ jest z mojego miasta ale nie w tym sens, jest ona po przeszczepie więc proszę was pod jej nowym wpisem nie zostawiajcie komentarzy w stylu ''co za kostucha'' czy ''jaka ty jesteś chuda''. Bo po takich przeżyciach to zupełnie naturalne a ona już wcześniej była szczupła, a kiedy widzę podobne komentarze to mam wrażenie że ludzie po prostu nie umieją czytać.Na szczęście więcej jest osób które tak jak ja życzą jej dużo zdrowia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz